سيزه سونورام...
نوشته شده توسط : saraysulduzlu,aysu

 

سیزه سونورام...

سن منی سئومیردین، هئچ زامان. یالنیز من اؤزومو آلداتیردیم و اینانا بیلمیردیم  سنین  یوخلوغونا، ایندی سه  اؤزومـو  سن سـیز دوشونه  بیلمیرم.  سن سـیز  یاشایا بیلمیرم،  گون لریم  گئچمیر، اولماسان گئجه یه سورگون اولموشام، اورییم سیخیلیر، اودلانیر، یانیر آما دئیه بیلمیرم؛  سنین نه یی نه آلداندیم؟  ندن بئله وورقون اولدوم؟ سنی گؤرنده دیلیم دوتولور، اللریم اسیر، آیاقلاریم اوستده دورا بیلمیرم، ندن بئله اولدوم؟  بیلمیرم. من یالنیز بیلیرم سنه سؤز دئمه لییم، یالنیز بیر سؤز. آما سنله گؤروشنده، سنله  دانیشاندا، هر ندن سؤز آچیرام اوره ک  سؤزوندن سونرا. من بو باره ده ساعاتلار چالیشمیشام، آی لار دوشونموشم، بلکه ده ایللر... هئچ بیلمیرم... زامانی دا ایتیرمیشم. من یالنیز ایسته ییرم بیر سؤز دئییم بیر عؤمور ایسته دیم  دئییم اولمادی،  من آنام دان اؤیرندیم؛  کیمم، نه یم...  آنام  همئشه  دئییردی: « قیز گرک آغیر اولسون... ، قیز اوجادان گولمز!.. بیرینین اوزونه دیک-دیک باخماز!.. » آنامین دئدیکلریندن آنلادیم کی  آنجاق هر نه یه دوشونمه لییم  اؤزومدن و اؤز احساسیمدان سونرا. آنامدا آناسیندان اؤیرنمیشدی...

آنامین سئوگیسینی آتاما،  پیشیردییی  یئمک لرده،  همئشه  حاضیر چای دا، تر-تمیز ائو ائشیگینده، بلکه ده آنامین سئوگیسینی تیترک اللرینده گؤردوم؛ آتام بورما بیغلارینا ال آتان زامانلار، قاشلارین دویونله یه نده، یوخسا اوجا سسله آناما بیر سؤز دئیه نده... او آنلار آنام اؤزون ایتیریب، اللری اسردی.  آما آغلامازدی، هئچ  کدرلنمه زدی، آجی مازدی دا... .  بلکه ده آنام کدرینی گوللو فرشه دویونله -دییی الوان ایپک لرده گیزله تمیشدی... بیر کز آنامین اللری اوقدر اسدی کی یاریمچیلیق فرشینی منه تاپشیردی.. آنام گئتدی.. ایندی سه

منیم اللریم اسیر، منیم اللریم آما آغریدان آجی لاردان، کدردن یوخ.. منیم تیترک دوداقلاریمدا ایللردی بیر سؤز قورویوب، من ایللردی سئومک باشارسامدا سؤیله مک باشارمیرام...

یازار:آی سو

 





:: برچسب‌ها: آنام , من , سيز , قادين ليق , سئوگي , كدر , تيترك ال , ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: